Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenia o ochronie danych) publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s1 informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szlichtyngowa (Rynek 1 67-407 Szlichtyngowa, telefon kontaktowy 65 549-23-27).
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: e-mail iodo@szlichtyngowa.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust. 1 lit. c ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także – w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego Rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, że w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pani/Pan decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
Dodatek do opłaty za energię elektryczną dla osób korzystających z koncentratora tlenu lub respiratora dostępny już niebawem!
- Szczegóły
Rada Nadzorcza Funduszu w dniu 19 czerwca 2024 roku wprowadziła do programu „Aktywny samorząd” pomoc w kontynuowaniu rehabilitacji w formie wentylacji domowej (Obszar E). Aktualnie przygotowujemy szczegółowe zasady realizacji nowego zadania i modernizujemy elektroniczny system rejestracji wniosków. Niebawem poinformujemy o terminie przyjmowania wniosków!
Dla kogo pomoc?
Pomoc uzyskasz jeśli: masz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub - w przypadku dzieci do 16 roku życia – orzeczenie o niepełnosprawności i na podstawie skierowania Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) korzystasz z koncentratora tlenu lub respiratora.
Na czym polega pomoc?
Po złożeniu wniosku możesz otrzymać 100 zł miesięcznie w formie dodatku do opłaty za energię elektryczną. Dodatek nie podlega rozliczeniu - nie musisz okazywać opłaconych rachunków.
Gdzie możesz złożyć wniosek?
Wniosek złożysz elektronicznie na naszej platformie (system SOW). Jest dostępna ze strony startowej na naszej witrynie. Podasz tylko niezbędne dane i informacje. Jeśli będziesz miał problem z wypełnieniem wniosku, zadzwoń na bezpłatną Infolinię 800 889 777 lub napisz na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kiedy możesz złożyć wniosek?
Nabór wniosków ruszy na przełomie października i listopada, ale dodatek może być przyznany na opłaty poniesione już od dnia 1 lipca 2024 roku. W tym roku wniosek możesz złożyć aż do końca listopada. W kolejnych latach termin naboru wniosków określi Zarząd Funduszu.
Ile razy możesz złożyć wniosek?
We wniosku musisz wskazać okres objęty zwrotem kosztów opłaty za energię. Okres ten nie może być dłuższy niż 6 miesięcy i krótszy niż 3 miesiące. Czyli możesz złożyć maksymalnie 4 wnioski w ciągu roku. Ale pamiętaj, że dodatek dotyczy opłat poniesionych od dnia 1 lipca 2024 r.
Na przykład – jeśli złożysz wniosek w listopadzie i już w lipcu opłaciłeś rachunek za prąd, to we wniosku wskaż okres do wypłaty dodatku w miesiącach od lipca do października 2024 r. (4 miesiące).
Kto rozpatruje wniosek i wypłaca dodatek?
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (PCPR). Sprawę załatwisz jak najbliżej miejsca Twojego zamieszkania. Dane kontaktowe znajdziesz pod linkiem:
https://portal-sow.pfron.org.pl/opencms/export/sites/pfron-sow/sow/baza-instytucji/
Co będzie się działo po złożeniu wniosku?
Powiatowe Centrum Pomoc Rodzinie sprawdzi, czy spełniasz warunki do wypłaty dodatku. Sprawdzi również, czy poprawnie i kompletnie wypełniłeś wniosek. Jeśli nie, musisz go uzupełnić. Dodatek jest wypłacany ze środków publicznych, dlatego jesteśmy uprawnieni do kontroli zgodności Twojego wniosku ze stanem faktycznym.
Źródło: https://www.pfron.org.pl/