Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenia o ochronie danych) publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s1 informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szlichtyngowa (Rynek 1 67-407 Szlichtyngowa, telefon kontaktowy 65 549-23-27).
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: e-mail iodo@szlichtyngowa.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust. 1 lit. c ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także – w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego Rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, że w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pani/Pan decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
Deklaracja CEEB
- Szczegóły
Drogi Mieszkańcu,
informujemy, że masz możliwość sprawdzenia swojej deklaracji - CEEB.
Status deklaracji można sprawdzić na stronie ceeb.gov.pl
Dzięki nowej e-usłudze „Sprawdź swoją deklarację”, status deklaracji CEEB mogą sprawdzić osoby, które złożyły ten dokument w wersji papierowej i nie posiadają profilu zaufanego lub innego sposobu potwierdzenia swojej tożsamości w Internecie.
Aby to zrobić, wystarczy wejść na ceeb.gov.pl i wybrać przycisk „Sprawdź swoją deklarację”. Następnie wprowadzamy dane adresowe budynku i klikamy „Sprawdź”. Funkcjonalność umożliwia uzyskanie informacji, czy deklaracja została wprowadzona do bazy Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
Deklarację CEEB może także w ten sposób sprawdzić osoba, która złożyła ją elektronicznie. Bez logowania się przez login.gov.pl, można uzyskać podstawowe informacje o swojej deklaracji.